18 apr. 2010

Chiftele din peste


Ingrediente:
500 file de peste
1 ceapa rosie
2 fire ceapa verde
1 lingurita mustar
1 ou
2 feli de franzela
50 ml. lapte
sare, piper, boia
Mod de preparare:
Se foloseste fileu din orice peste. Acesta se taie cat mai marunt cu cutitul, nu se da prin masina.
Feliile de franzela se inmoaie in lapte, apoi se storc si se adauga peste pestele maruntit. Ceapa rosie se taie marunt. La fel si ceapa verde. In amestec se incorporeaza oul, lingurita de mustar si se asezoneaza dupa gust cu sare, piper si boia dulce.
Intr-o tava, pe hartie de copt, cu ajutorul unor forme rotunde se fac chiftelutele care se dau la cuptor. Se pot pregati si clasic prajindu-le in ulei.Se servesc cu Sos Remoulade si cu orice fel de garnitura.

17 comentarii:

Gospodina de Criza spunea...

Ai retete foarte frumoase. Si ma bucur ca am descoperit aici blogurile in franceza.Le salvez. Ai fost "profa" de franceza?
Bisous
GDC

Sorina spunea...

suna bine nu am facut...deocamdata

Surac spunea...

Faina reteta si pentru slabit e buna am sa gust si eu...

Miana spunea...

Buna,

Ai o leapsa si-un premiu la mine pe blog.
Te astept cu drag.

Miana

PS: Chiar azi cautam o reteta de peste!!! Multumesc.

Anonim spunea...

Am si eu un site de Filme Online Gratis si anume www.filme-online-gratis.com
Daca doresti un link sau banner exchange si noi te rog sa vizitezi http://filme-online-gratis.com/blog/linkbanner-exchange/
sau sa ma contactezi pe mess la id : filme_online_gratis
O zi frumoasa in continuare!

Fany spunea...

Salut, mi se pare foarte interesant blogul tau, inscrie-l pe http://www.enterclick.ro pentru a primi vizitatori unici si trafic, tot ce trebuie sa faci e sa accesezi de 2 ori pe zi toate site-urile din sistem si vei primi pentru fiecare vizita facuta celorlalti una de la ceilalti catre tine.

Paula spunea...

I love your blog!

This looks so delicious!

Have a nice time!
Paula

boscodina spunea...

Ai observat? A venit Toamna, afara ,in blogosfera si mai ales in Dulcea Romanie.Si nu asa cu traista goala ci cu o noua provocare " nuci si usturoi" :)Te astept sa ni te alaturi :)

felis spunea...

Craciun fericit!!...

Retete ilustrate spunea...

Felicitari pentru blogul tau.
E super tare.
Te asteapta un premiu la noi pe blog.

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

boscodina spunea...

Sarbatori cu pace in suflet si in casa,sarbatori pline de bucurie , cu toti cei dragi in jurul mesei !

Miha spunea...

La multi ani!

Anunturi Iasi spunea...

Buna
Numele meu este Iacob Constantin si va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-lantul-amintirilor.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Anunturi Iasi (fara diacritice).
Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
Va doresc toate cele bune.

Roxana spunea...

Merge un peste acum in prag de Sarbatori ca sa ne pregatim intestinele pentru valtoarea preparatelor de porc

www.gatituleojoaca.net spunea...

Arata extraordinar de bine. O spune o persoana care nu se da in vant dupa peste. Felicitari!

日月神教-向左使 spunea...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買