18 mar. 2010

Puding de portocala cu toping si kiwi

Pentru decorarea acestui desert, m-am inspirat de pe Péché de gourmandise. Reteta insa este modificata, eu folosind clasicul nostru pudding, caruia i-am dat astfel o nota eleganta.
Pentru pudding:
250 ml de lapte
100 ml suc de portocale
1 plic pudding cu gust de frisca
50 g zahăr pudră
5gr. gelatină
100 ml. frisca
Pentru dec
Por:
2 kiwi
toping de portocale

Mod de preparare:
Se pune la inmuiat gelatina in apa rece. Se storc cateva portocale, cat sa obtineti cca. 100 ml. de suc. Sucul impreuna cu laptele se pun la fiert intr-o cratita, adaugand si zaharul. Se dizolva puddingul in putin lapte rece, se adauga cateva linguri de lapte cald, apoi se rastoarna totul inapoi in cratita. Se lasa la racit. Intre timp se bate si frisca. Cand s-a mai racit puddingul, batand cu un telul, se adauga frisca si gelatina, avand grija sa nu se intareasca. Se varsa compozitia imediat in pahare sau castronele. Se da la rece.
La servire, se rastoarna pe farfurie si se decoreaza cu fructe si toping. Eu am folosit kiwi si topimg de portocale.

Niciun comentariu: