26 mar. 2010

Ciorba cu varza de Bruxelles



Rasfoind Clik! Pofta buna, ultimul numar, am vazut o reteta cu varza de Bruxelles, care mie imi place foarte mult. Eu o folosesc drept garnitura la multe preparate. Dar ciorba nu am facut inca. Deci... cu mici modificari, m-am pus pe bucatarit.
Ingrediente:
400 gr. varza de Bruxelles congelate
praz taiat rondele + o ceapa rosie
2 linguri ulei
2 morcovi + 1 radacina patrunjel
1/2 telina mica
300 ml bors
2 galbenusuri + 3 linguri smantana
1 cub maggi de legume
1 lingurita condiment "bors maggi"
patrunjel tocat
Mod de preparare:
Se curata si se taie legumele, se calesc in ulei cateva minute. Verzele de Bruxelles se cresteaza la cotor, apoi se oparesc pentru cateva minute ca sa le iasa amareala. Dupa aceea se adauga alaturi de celelate legume, si se mai calesc cateva minute. Separat se pune la fiert cca. 1,5 litri de apa impreuna cu un cub maggi de legume. Borsul se fierbe, se spumeaza si se strecoar

Cand legumele sunt aurite se adauga borsul, complectand cu zeama de legune calda, cat sa le acopere. Se lasa sa fiarba. Cand au fiert, se complecteaza cu restul de zeama si se asezoneaza cu o lingurita de "bors maggi", care ii da o aroma placuta.
Separat intr-un bol se freaca galbenusele cu smantana, adaugand treptat cate un polonic de ciorba ca sa nu se taie ouale. Se continua pana cand smantana ajunge la temperatura ciorbei. Se ia oala de pe foc si se adauga smantana si patrunjelul tocat marunt.
Pofta buna!

4 comentarii:

miki19 spunea...

e super buna vreau si eu

dana spunea...

Doua premii minunate te asteapta la mine pe blog..
O duminica frumoasa!!

furnicuta boscodina spunea...

salut :)
primiti cu provocarea?:) provocarea la fericire, noul premiu ce circula in blogosfera. daca vrei sa intri in joc , provocarea te asteapta pe blogul meu,isi face siesta! o zi superba !:)

adnas54 spunea...

@dana's multumesc frumos. Sanda.