22 mar. 2010

Gratar de manzat cu fenicul


O reteta simpla, rapida si gustoasa.
Ingredientele:
500 gr. manzat feliat
sare, piper
condiment de gratar
Garnitura:
1-2 buc. fenicul
4-5 ciuperci mari
1 morcov
unt + ulei masline
1 lingura mustar
Mod de pregatire:
Muschiul de manzat cumparat gata feliat, se asezoneaza cu condimente de gratar, se unge cu ulei si se pune pe gratar.
Intre timp se pregateste garnitura. Morcovul se curata si se feliaza pe lungime cat mai subtire. La fel si ciupercile, se spala si fara a scoate piciorusele se taie in fasii. Cu feniculul se procedeaza la fel. Feniculul are un gust foarte specific, nu tuturor place.


Se ofera ca garnitura, de regula la peste si fructele de mare. Dar cui ii place il poate folosi pe post de garnitura, singur sau in combinatie cu alte legume. Unii il mananca si crud, dar - repet - e chestie de gust.
Intr-o tigaie se pune unt si ulei la incins. Se pun intai ciupercile ca ele isi lasa apa. Cand sunt gata se scot, se adauga morcovul si apoi feniculul. Daca este nevoie se mai complecteaza cu apa. Se sareaza si se pipereaza. Cand s-au facut se scot, iar in sosul rezultat, se adauga o lingura de mustat. Dupa care se aseaza toate inapoi si se mai da la foc 2-3 minute. Se serveste
drept garnitura alaturi de gratare.
Pofta buna!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Buna,

Am rasfoit putin cartea ta de bucate si mi se pare interesanta :).
De aceea am si adaugat linkul in blogrollul meu, rugandu-te sa faci la fel, daca si tu vei gasi ceva interesant la retzetarul meu.

Am ramas la pudding si la garnitura de morcovi si fenicul.
Trebuie sa marturisesc, am cumparat 2, unul folosindu-l intr-o salata de fructe, iar cu al doilea nestiind ce sa fac. Acum am aflat si iti multumesc.

Succes in continuare.

Nadji spunea...

une recette simple et savoureuse.
J'aime beaucoup.
A bientôt.

MONONOKE KITCHEN spunea...

Imi place mult de tot garnitura,
tocma' ce ma gandeam
sa fac ceva cu fenicul...
La fix!

adnas54 spunea...

@MONONOKE KITCHEN
Multumesc si ma bucur daca ti-am dat o idee. Sanda