4 feb. 2010

Ciorba de salata verde


1 sau 2 salate verzi, în functie de marimea lor
slanina sau afumatura dupa gust
1 ceapa medie
ardeu rosu (eu l-am folosit ptr. efect)

cca. 100 g de iaurt sau lapte batut
2 catei de usturoi
2 oua + 2 galbenusuri
otet
Se taie slanina in fasi si se pune sa se prajeasca in grasimea proprie. Se taie ceapa marunt si se pune peste slanina sa se rumeneasca si ea. Dupa ce s-a rumenit se adauga si salata si se lasa cateva minute.
Se turna apa peste ingrediente, atat cat sa aiba de unde sa scada. Se lasa sa fiarba pana cand salata se inmoaie.
Separat, se bat cele 2 oua si se face o omleta. Se taie in bucati mici si se adauga sa fiarba impreuna cu celelalte ingrediente.
Cand ciorba s-a terminat de fiert se opreste focul. Se adauga un liaison din galbenusuri si iaurtul, diluat in prealabil cu ciorba calda. Se acreste cu otet si se presara patrunjel sau marar verde tocat. Cum eu am acrit cu otet, am adaugat si cateva fasii de gogosari acri, atat ca gust cat si ca desing
.

4 comentarii:

dana spunea...

Ce bine arata!!!...urmatoarea mea ciorbica...de salata va fi..:))...
Toate cele bune!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Ciorba de salata e printre preferatele mele, abia astept
sa fac si eu iar (si iar)!
Si da, arata frumos de tot!

adnas54 spunea...

@danna
Ma bucur de apreciere. Pupici

@MONONOKE KITCHEN
Da, desi e usoara este si foarte buna. Pupici.

Jack T spunea...

Halo Sanda,

super fainä ti-a iesit. Niste Culori de Minune...asta este un Semn de Calitate a Bucätarului.Compliment

Salutäri Jacob